28 Şubat 2012 Salı

11.hafta

Merhabaaaa,
Bugün gene sabahın köründe yollara çıktık, kar kıyamet heryer, İstanbulda azıcık kar olunca hayat duruyor gibi oluyor, ne komik dimi?
neyse bakalım bugün doktorumuz uzunca baktı inceledi minnoşumuzu..insan inanamıyor ben inanmıyroum içimde olduğunu aklım almıyor bir türlü...yabanı gibi bakıyorum sanki benim karnıma değilde başka bir karnı inceliyoruz bende ona bakıyomuşum gibi geliyor...İkili test yaptırdık bugün.. sonuçlarımızı daha almadık tabii biraz uzun sürüyor umarım herşey yolundadır bizim için,mheyecan ve stres yapmadım desem yalan olur, hatta aslına bakarsanız ikinci bir kere daha yaptırayım diyorum...mesela cmtesi günü? yani ne biliiim insan kafayı yiyecek gibi oluyor, öyle olamsın diyede kendimi kaptırmamaya çalışıyorum, henüz kanıksamadım aslında galiba hamilelik olayını ben.....
neyse bakalım bugün bizee güzel resimlerim var, hemde en baştan itibaren:)))))))))

Bu başlangıçç:)) nerelerden nerelere..epi topu 2 mm gibi felan yolk kesesine bitişik gözükeyimmi gözükmeyeyimmi aklı karışık minnoşumun o yüzden saklambaç oynuyo:))


Bu resim sanırım bir önceki muayenemiz...9.hafta gibi felan


Buda en son halimiz, bugün çekildi:) çok taze..:))) biraz minnoş, sağlıklı olsunda bebeğimiz minnoş olsun kocaman olsun yeterki bizim olsunn, sonuçlarımız çıkınca haber vericem...
bir kısmını ekliyeyim..


Bunlar ne mi? söyliyeyim.. biri baş-popo mesafesi biri ense kalınlığı biri kafamızın büyüklüğü atıyoda olabirim ortamala değerlere göre bizim durumumuz...
biz mavi noktayız, yeşil line üzerinde gidiyoruz ki buda poztif birşey demek bizim için...
bakalım sonuçlarımız gelsin, Allah korusun bizi, sağlıklı olalım inşallah...

Hiç yorum yok: