11 Ocak 2012 Çarşamba

Traylay lomm diyeyimmiiii?

Bilemiyorum bilemiyorum, içimdeki tuhaf his gitti dün geceden beri tamamen yok, acaba bebek demi yok, kanamam tamamen bitti, akıntıda bitti, hafif hafif baş dönmem var ama sayılırmı o?
Cuma sabahı olsun bir an önce, doktor güzel şeyler söylesin, artık sevineyim, mutlulukdan uçayım, bir içten taaa en derinden ohhh diyeyim, Allaahıımmm sana binlerce kez şükürler olsun diyeyim,
Heyecan oldum, bir tuhaf oldum, dün iki saniye içinde ağladım iki saniye sonra neye ağladığımı bile bilemedim, öyle mallaştım, hadi bakalım Bengiciimmm hadi bakalım..

10 Ocak 2012 Salı

Oluyor gerçekten

Dün sabah doktora gittik gene..hcg değerim:454!! yaaaa şaaaaa sıııınnnnnn:)))))))))))))9
Bütün haftasonu kıpırdamadan yattım, bir tel çişe gittim, bir iki kez acıktım bişeyler atırştırayım diye mutfağa gittim ama o kadar:), başka hiç hareket etmedim,Cuma günü gene kontrol var, umarım kese görünür, daha kese bile görünmüyor düşün artık!!!! Heyecanlıyım ama heyecan yapmamaya çalışıyorum, umarım herşey yolunda gider, ve biz mutlulukdan havalara uçarız:)

Bu benim çiçeğim, hepsi bir anda açıverdi, hergün ona bakıyorum ve bu korkunç yerde bu kadar güzel birşey yaşayabiliyor ve hatta çoşuyor diyorum kendi kendime!

7 Ocak 2012 Cumartesi

3,5 dan 4!

Hayat ne inanılmaz, hersey hem ne kadar basit, hem ne kadar zor..
Evet şükürler olsunki 3,5-4 haftalık hamileyim:))))))
Miniminnos epi topu 2 mm bisey var icimde, tabi yüksekce düşük tehlikemde var, hormon degerim 26 dan 83 e çıkmış 1.5 günde ama genelde düşük bı değermiş ...
Ayy olsunn, benim 83 um olsun!!!!!
Bu hafta olayida söyle, 5 Aralık son reglimin başlangıç tarihi olduğu için o zamandan itibaren sayılıyor, oysaki yumurtlama gunüm 23 Aralık, yani daha epi topu 2 hafta olmuş...miiiiinnnnn nnnnooooosssssssssssssss

5 Ocak 2012 Perşembe

Hamilemiyim? Gerçektenmi?

Nereden başlasammkiii
neresini anlatsam, çok da bişey yok gerçi ama,
tmm sanki çok sakinmişim izlenimi vericem
Önce Yılbaşı
Çok eğlenik, gerçekten herkes birbirini çok özlemiş, sabaha kadar sürdü zaten, bıdıbıdbıdbıdbıd konuş konuş bitmedi:)))
Ay yeter dayanamıcam,
Şimdi aşılama yaptırıcaktık ya bu ay, o sebeple de reglimi bekliyorduk, geçen ay 5 Aralıkda regli olmuştum, bu ayda en geç 5 i diye bekliyorum, dün hatta biraz akıntım renklendi, hah dedim geliyor, hatta gelsin diye evde yarım sapirin içtim, söksün rahatlayayım diye, ağrı felan başladı çünkü, sonra bir şekilde kuzenin eşiyle konuştum Elif, aynı doktora gidiyoruzya..O anda dank etti, aaa e reglim gecikti? Sora araya Mehmetin eve gelmesi yemek yemesi biz küsmüştük azcık birbirimize nbaz yapmamız girdi, derken gene bi anda aklıma geldi, kalktım gittim test yapmaya...yaptım testi bakıyorum gene her zamanki gibi tek çizgi..dedimki içimden allahım ne zaman burda iki çizgi görücez, niye felan diye düşünürken, hafiiiiffff incecik nasıl belli belirsiz anlatamam bişey görmeye başladım, alalallallalalaaaa diyorum acaba gözümemi gözüküyor? görmek istediğim için mi görüyorum, felan..duramadım emin olmak için mehmeti çağırdım, bayağı bir inceledik testi:), varmı yokmu, sayılırmı sayılmazmı? Nooluyo?
İnanmadık tabii, gittim biraz su içtim ki testi tekrarlayabileyim, hemencecik üstün çiş konsantrasyonum sayesinde çişim geldi tabii, ikinci kez tekrarladık, alalallalaaaa gene ince belli belirsiz biz çizgi çıkıyor, insan aptala dönüyor, inansakmı inanmasakmı ne yapsak, durdum durdum artık duramadım, hadi dedim gidelim.. Kaltık Acıbadem Maslağa gittik, kan testi verdik, geri donduk 1,5 saate çıkar dediler, geçmek bilmedi tabi 1,5 saat!, neyse sonunda aradık sonuç çıkmadı felanla karşılaştık, ben dayanamadım uyudum, memoda uyumuş, sabah uçağı vardı Mehmetin, erkenden kalktık, tekrar aradık hastaneyi, sonucu ogrendik, 28 ? o ne o nasıl bi değer 28 hbcg, insan biraz yüksek çıkar dimi ama:), neyse dediki doktor ewet hamilesin ama değerin çok düşük, yani türkçesi, bebek olmayabilir heves yapma, olsun dedim yaa sen ne diyosun, nasıl ypmam, bir heyecam bir heyecan, ayy bilemiyorum, inanamıyorum zaten, aklım felan almıyor, gerçektenmi diye, ama bir yandan da internette azıcık araştırınca değer gerçekten çokdüşük, yani düşük olabilir, gelişmeyebilir boşa heveslenme canım cicim! Bir yandan da bu da çok güzel birşey, en azından beceriyoruz:))) olabilir demekki:)))) Ay ne hissediceğimi şaşırdım, bilemiyorum yarın sabah doktora gidicem, tekrar kan testi, eğer değer 2 katı olmuşsa sağlıklı gebelik demek oluyormuş, bakıcaz görücez, yaşıcaz, çok şaşkınım, nasıl tepki vereceğimi bilemiyorum, sevinmiyorum sevinemiyorum, bilemiyorum kısacası, olmadıkı daha dimi ama, hadi bakalim yarın ola hayrola...