26 Aralık 2011 Pazartesi

Yeni Yıldan ne İstiyorum

Neler istemiyorumki....
Öncelikle çocuk sahibi olmak istiyorum
Sonrasında Ankaraya geri dönmek istiyorum
Sosyal sitatüme geri dönmek istiyorum
İşimi öğrencilerimi geri istityorum
Varoşdan kurtulmak istiyorum
Ailemi arkadaşlarımı sokağımı bakkalımı bile geri istiyorum
Arabamı kullanmak istiyorum
Kazandığım paranın herşeye yetmesini istiyorum
İki çift laf edecek insanlarla beraber olmak istiyorum
Huzur içinde tv seyretmek istiyorum
Kocamı daha çok sevmek saymak istiyorum
İçimdeki bunaltının çıkıp gitmesini istiyorum
Hayat bana gülsün bende hayata güleyim istiyorum
Ağlarken gülerken dururken annemin yanında olmak istiyorum
Yeni yıl biliyorum senden çok şey istiyorum
Ama inanki hepsinin kıymetini bileceğim
Hiçbirini bozmayacağım
Yeterki sen olur de..

Hiç yorum yok: