30 Aralık 2011 Cuma

Ankaraya gidiyorum:)

Nasıl heyecan yaptım belli değil gerçekten, Ankaraya gidiyorum!!
Yanlızca haftasonu için, ama bu bile beni mutlulukdan uçuruyor!!
Yılbaşı gecesi, geçen seneki gibi Onurlarda olacağız, fakat bu sefer bize katılan kişi çok, şöyleki..
Acar ailesi..3 kişi
Ergen ailesi..4 kişi
Alp ailesi...3 kişi
Biz..2 kişi
ve ev sahipleri 4 kişi
Sanırım yeterince kalabalık:)
Minimiklere hediyeler alındı, çekiliş için ayrı ayrı hediyelerimizi aldık kocacığımla,
Geriye kalan tek şey Bolu yolunun açık olması:))
Annanemide görmeye gidicem en çokda onun için heyecanlıyım:)
Çook ama çooook özledim nanacığımı..burnumda tütüyor!
Yeni yıl dileklerime gelinceeee
Bu sene umarım bizim için çok huzurlu bol sağlıklı ve çoğalarak geçer:)
Bütün ailem için güzelliklerin yılı olsun istiyorum, çok ama çok istiyorum.
Sevgiiilerr veee Mutluu Yılllaarr

Hiç yorum yok: