18 Kasım 2011 Cuma

Ondan Bundan Azcıkda Annemden

Gene son derece sıkıcı bir zaman aralığındayım. Mutlu bir haber veremediğim için üzgünüm ama mutlu bir haber yok ne yapayım, kötü bir haberde yok aslında...Yanlızca olmasını istediğim haberler var...Mesela devlet üniversitelerinden birinden kabul almak gibi, diyorum ki ben rektör yardımcısına mail atayım böyle böyle diyeyim kendimi tanıtayım, sizinle çalışmak için ölüyorum bitiyorum diye yazayım 5 dakikacık bana randevu verin diyeyim, ne kaybederim ki sonuçta değilmi? en fazla cevap gelmez yada yok derler olur biter, bir diğer olmasını istediğim şey ise bebek, ve gel gör ki olmuyor, yani ya beceremiyoruz ki bu tuhaf olurdu sonuçta dünyadaki milyarlarca insan beceriyor, yada en basit cevap ama en öldürücüsü olmuyor. Bunada bir çare bulmak gerekiyor, yaşımı düşününce aman tanrım diyorum, ama sonra ne yapayım anca oldu diyorum. Şubata az kaldı yani 33 olmaya az kaldı, ürkünç korkunç birşey sevmedim sevemedim bu yaş almayı. Bir milyon düşünce uçuşuyor aklımda, bütün bunlar ne zaman başladı, benim kahrolası sorunum ne, tabii kiminin cevabını biliyorum, kiminin cevabını düşünmek istemiyorum ama kalımdan çıkmıyorki, ahh zaten herşeyin sebebi o akıl, düşünme yeteneğim olmasaymış kavrama noksanlığı felan hani fena olmazmış mı acaba, ayyy bilmiyorum, bi kendimi arındırıyorum bu sıkıntıdan bakıyorum 1 ay geçmiş tekrar aklıma gelinceye kadar. Bu da bir başarı sonuçta, geri at, öne geldikçe besleme daha geri at. Acaba Ankara da olsaydık nasıl olurdu bunu düşünmesem iyi olacak, geri at bengi hemen geri at. Boşa geçirilen 9 sene, heeeemennnn unut bunları diyorum sana!
Aaaaa bak geri atarken, aklıma en güzel şey geldi:)))) Anneciğim burda, canım bitanecik annem benim. Hergün onunla olsam, bıdı bıdı konuşsam, kıkırdasam annem bıdırdasa azcık kelimeleri karıştırsa, birden cin gibi kesilse, sonra birden kurt gibi acıksa:)))) Minik kuzum sevgili Annem, hayatımdaki en özel yere sahip kişi, minnoşum benim..
Bugün akşam onunla buluşucaz, aa ben bugün anneme eldiven aldım:) bakalım sevicekmi, yada daha da önemlisi olucakmı?
Bende anne olsam ne güzel olur değil mi? umarım bakalım..Ocak ayı dead line benim için, artık o zamana kadar olmazsa harekete geçme zamanı, eskisi gibi karalar bağlamıyorum bu duruma ama tabii insan bir sebep arıyor neden olmuyor diye, olmuyo işte kardeşim, alallalalaaa hastamısın nesin diyorum ve susuyorum:)
sevgilerimide yolluyorum bu arada;)

Hiç yorum yok: