10 Mayıs 2011 Salı

guzelim memleketim guzelim isim guzelimmm guzelimmm

yaz yaz yaz...ki rahatla desarj ol icindekileri ifade et, kendine sas, neler dusunuyorum de..
yazki sorunun ne oldugunu kendine itiraf et, yada neden mutlu oldugunu anla, ewettt bu benmiyim, olmiyayim olurmu?, bunumu istedim, ne istedigimi biliymuyumki?, gunler boylemi gecicek, yıllar gecicek desem, kurtarilmayi bekliyodum, kurtarildim, ama oldugumdan iyi mi oldum denkmiyim, kotu demek istemiyorum cunku degil, who knows who knows..
no one knows ofcourse:))))

amaann yaa, bi belirsizlik, bi sığlık, bi doyumuszluk, nasıl olucak nasıl geçicek bilmiyorum, yaşayarak görücem napiimm, içimdeki üzgünlük bazen kızgınlığa bazen umutsuzluğa bazen başarızlık duygusuna bazende hırsa dönüşüyor, buda beni deli ediyor haliyle...
yeni hayatımda ki yeni sayfada pek tadım yok, başka bir yeni sayfaya ne zmaan geçeerim onuda bilmiyorum, bu sayfada ne kadar kalıcam oda belli değil, hayırlısı bakalım...:)

Hiç yorum yok: