1 Şubat 2011 Salı

32

Sali sali sali,
ewet is derdi %95 bitti, son haftam veya belki 15 gun, sonra bu gunleri arayacagimi biliyorum hatta eminim, ama naapalim calismak lazim, isleyen demir isildarmis:)
Mehmet ingilterede, evde yanliz sikildim, sanirim bayaaa bi alismisim ben onada haberim yokmus, nerdeyse 4 yilimizi bitiriyoruz:) evliligimizinde 1. yilini:)
ewet kesinkes kocami seviyorum, tereduttum yok, dusunuyorum seviyorum kalbimi yokluyorum hiphizli carpiyor:) hersey yolunda, depresif halimden kurtuldum sanirim:), hic cekilmez oluyorum, kendim bile gicik oluyorum kendime, domuz gibi oluyorum, ewet aynen domuz..
Simdi ise baslicamya, bu seferde amerika dert olucak, 8 nisan amerika biletinin tarihi, e nasi gidicem? ne dicem? cok buyuk ihtimal gidemicem, hamile kalmak istiyorum haziran gibi, o nasi olucak, isten atmazlarmi beni, atarlar walla, napiimm amannnn, onu tak bunu tak, virt zirt kafam sisti walla, biletleri birazcik one alsak, cokkkdannn gidebilirdik simdi:)) kismet istee, napaalim:)

Hiç yorum yok: