2 Şubat 2011 Çarşamba

6 Nisan 1932

Bugun babami ozledimm, su anda ozledim, her yanliz kaldigimda illa babam gelir aklima, illa duser aklima, sonunda icim burulur, aglarim, hic sekmez, guguklu saat gibi ayarlidir bu siralama..1 ekim 2001 den beri ayriyiz, uzun zaman oldu, ewet uzakdan bakiyorum ama o kadarda uzak degil hala, bir yudum su gibi nefes gibi o kadar ihtiyacki... kaybetmeyen anliyamaz, aslinda kaybeden de anliyamazz, herkesin sevgisi farkli cunku, herkes farkli sever..
En cok kimi seviyorsun? Babami
hep oyle dedim, demistim yani kucukken, halaaa ..ba baa miiiii...

1 Şubat 2011 Salı

32

Sali sali sali,
ewet is derdi %95 bitti, son haftam veya belki 15 gun, sonra bu gunleri arayacagimi biliyorum hatta eminim, ama naapalim calismak lazim, isleyen demir isildarmis:)
Mehmet ingilterede, evde yanliz sikildim, sanirim bayaaa bi alismisim ben onada haberim yokmus, nerdeyse 4 yilimizi bitiriyoruz:) evliligimizinde 1. yilini:)
ewet kesinkes kocami seviyorum, tereduttum yok, dusunuyorum seviyorum kalbimi yokluyorum hiphizli carpiyor:) hersey yolunda, depresif halimden kurtuldum sanirim:), hic cekilmez oluyorum, kendim bile gicik oluyorum kendime, domuz gibi oluyorum, ewet aynen domuz..
Simdi ise baslicamya, bu seferde amerika dert olucak, 8 nisan amerika biletinin tarihi, e nasi gidicem? ne dicem? cok buyuk ihtimal gidemicem, hamile kalmak istiyorum haziran gibi, o nasi olucak, isten atmazlarmi beni, atarlar walla, napiimm amannnn, onu tak bunu tak, virt zirt kafam sisti walla, biletleri birazcik one alsak, cokkkdannn gidebilirdik simdi:)) kismet istee, napaalim:)