23 Ocak 2011 Pazar

Pazar

Ewet bugun pazarrr, sevgilim yanii kocam:) tam yanimda uyuyor, bir yandan da ghost whisperer seyrediyorum, kafamda hep ama hep ayni seyler donup duruyor. Ise girebilicekmiyim, ise girmek istiyormuyum, burda bu sekilde ne kadar devam edebilicem, etmelimiyim, ama iyiyim, yok bunaldim, vidi vidivididididididii....
Sonucta calismak istiyorum ewet, ama gebzeye gitmek istemiyorum, yada hadimkoye...kimyasallada ugrasmak istemiyorum, ve haliyle is bulamiyorum! Ewet biliyorum, hepsi ayni anda ayni noktada birlesmiyor, olmuyor...
Para..ewet derdim bu sanirim..durum sudur: sevgilim bana para veriyo, basta hosuma gitti, kolaydi, gulerek lay lay lom aldim, aslinda hala hosuma gidiyor ne zaman? bu konudan bahsederken yanimda annem, teyzem, veya kivaminda biri varsa, ne kadar iyi bir evlilik yaptim, cok rahatim, vesaire vsaire:) ama is yanliz kaldigim ana gelince, ayni hazzi vermedigini kesin olarak soyleyebilirim, hatta bundan 9 ay oncesine kadar yaklasik 10 yildir catir catir parami kazanip yemis biri olarak, cok eksik hissediyorum kendimi, yapmam gereken seyler varmisda yapmiyormusum gibi, sacmaliyormuyum??? bilmiyorumkiiiii..

Hiç yorum yok: